Ervaren Salarisadministrateur – Heerlen

Introductie

Voor onze opdrachtgever in Heerlen zijn we op zoek naar een ervaren Salarisadministrateur. Salarisadministrateurs houden zich bezig met het verwerken van de salarisadministratie van de klanten van onze opdrachtgever. Dit betreft niet enkel het bruto-netto traject doch omvat ook een pro-actieve adviestaak op het gehele gebied van salarissen en lonen. De klanten bevinden zich in het segment van het MKB, zelfstandige beroepsbeoefenaren en stichtingen en verenigingen en hebben relatief weinig kennis van deze materie.

Organisatie

Je gaat werken in een modern en dynamisch accountantskantoor. Het richt zich op de financiële en administratieve dienstverlening aan ondernemers in het midden- en kleinbedrijf (MKB) en aan overheidsinstellingen in de Euregio. De accountants en belastingadviseurs die er werken zijn stuk voor stuk specialisten in hun vak. Het kantoor beschikt over een hecht team energieke medewerkers, dat de financiële (loon)administratie van heel wat ondernemingen tot het laatste cijfertje achter de komma voor haar rekening neemt. Verder neemt de advisering op het gebied van automatisering en organisatie een grote plaats in. Tenslotte worden seminars en workshops verzorgd over voor ondernemers belangrijke thema’s en onderwerpen.

Functie

Taken: 

– advisering cliënten

– aangiften loonbelasting, aangiften t.b.v. pensioenfondsen en periodieke loonopgaven

– ziek- en herstelmeldingen

– periodieke salarisverwerking

– jaarwerk

– begeleiding looncontroles Belastingdienst

Onze opdrachtgever stelt de hoogste eisen aan de boodschap als het erom gaat hun cliënten te informeren. De presentatie van onze opdrachtgever is bondig en glashelder, zonder technische prietpraat. Je komt te werken in een team van collega’s die hun sporen ruimschoots hebben verdiend door hun gerichte opleidingen en hun ruime ervaring. Iedereen volgt nauwlettend de actuele ontwikkelingen. Op basis hiervan ben je snel in staat om goede analyses te leren maken en de klanten juist en volledig te adviseren.

Functie eisen

De geschikte kandidaat dient te beschikken over de volgende eigenschappen:

– klantvriendelijkheid

– stressbestendigheid

– zelfstandigheid en collegialiteit

– flexibel, geen 9 tot 5 mentaliteit

– communicatieve vaardigheden

– minimale opleiding PDL

– ervaring binnen accountancy is een pre

– ervaring met NMBRS is een pré

Een van je belangrijkste kenmerken is het zijn van een “team-player”! Ook ben je in staat om accuraat en gestructureerd te werken.

Inlichtingen

Nadih van der Borgh +31 (0)45 528 47 71

Sollicitatie

Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Stuur dan jouw CV met motivatiebrief naar nvanderborgh@liquidstones.nl